یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مسعود حمیدی نژاد

حوزه/ حمیدی نژاد، گفت: اصلی‌ترین مخاطب حوزه ستادی در دریافت خدمات اداری معلمان هستند و جایگاه این عزیزان برای ما بسیار ارزشمند است؛ بر این اساس می‌بایست همه همکاران در راستای تکریم معلمان و کمک به تحقق این امر گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مسعود حمیدی نژاد، سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان، در نخستین نشست شورای اداری حوزه ستادی آموزش‌وپرورش خوزستان، با تأکید بر ضرورت تلاش همگانی در راستای تحقق برنامه‌های عملکردی، گفت: دولت مردمی تمام تلاش خود را برای تحقق تعلیم و تربیت تحولی به کار می‌بندد.

وی با بیان اینکه پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در حوزه‌های مختلف عملکردی تنها با همدلی، همفکری و کار مستمر همکاران ستادی و همچنین مدیران و معلمان مدارس محقق می‌شود، بیان کرد: کرامت انسانی بالاترین ارزش اجتماعی است و در تعامل با ارباب‌رجوع می‌بایست به بهترین نحو ارتباط گرفته شود؛ چراکه مهم‌ترین اصل در حوزه‌های ستادی استان تکریم ارباب‌رجوع و خدمت به مردم است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان درعین‌حال با اظهار اینکه مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی دولت سیزدهم است، به جایگاه و نقش معلمان در جامعه تأکید کرد و توضیح داد: اصلی‌ترین مخاطب حوزه ستادی در دریافت خدمات اداری معلمان هستند و جایگاه این عزیزان برای ما بسیار ارزشمند است؛ بر این اساس می‌بایست همه همکاران در راستای تکریم معلمان و کمک به تحقق این امر گام بردارند.

حمیدی نژاد، در پایان گفت: تحقق مفاد سند تحول بنیادین تنها با توجه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی امکان‌پذیر خواهد بود و البته این برنامه به‌صورت ویژه در دستور کار نظام تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha